Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 28-03-2014, 02:17   #1699
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg sørger altid for at få familien til at sende gaver fra USA til Danmark, hvor jeg reelt kan bevise, at der er en fødselsdag dvs i Januar, Februar, April og September (og til jul/December) - det har kørt gnidningsfrit i et par år nu.

Jeg køber jo drengenes Levis bukser for 120 kr i USA, her koster de jo rask væk 600 kr. Det samme gælder sportssko Adidas, Nike, TN osv.
Men jeg overdriver det aldrig. Bestiller højest 3 par bukser og 1 par sko af gangen - og måske nogle T-shirts.

Jeg bestiller også alt min FolkArt maling i USA, der giver jeg under 10 kr flasken, hvor jeg kun kan købe det gennem en privat her i DK, for 55 kr flasken.

Og jeg har altid kun bestilt e-væske til husbehov, men der er en del mærker som jeg elsker, som ikke kan købes i EU, og der indrømmer jeg, at jeg engang i mellem tager chancen. Men bestiller kun under 100 ml pr gang!
- det kan ikke betale sig at købe baser i USA når vi bor ved siden af Polen og kan få det kastet i nakken for en relativ billig penge.

Hvilket minder mig om, at min sidste base (60 mg) fra Polen, er let lyserød i farven
De andre fra Polen er ikke lyserøde

Her i sidste uge bestilte jeg 3 x 30 ml Liqua e-væske hos fasttech i Kina, bare for at se om de smutter igennem med lige så gode odds som når jeg bestiller fra USA
Og så lavede jeg det trick, at jeg skrev til dem, efter de havde sendt pakken, og sagde jeg havde bestilt med nikotin ved en fejl, LOL.
Skulle der så komme et efterspil, så står jeg godt når jeg kan bevise, at der er tale om en fejl - det var et tip de gav mig i USA

Jaaaaaaaaaaaaa, den er åndssvag den undersøgelse Ekstrabladet henviser til, sikke noget useriøst lort at poste!!!!

Sidst redigeret af Ninja; 28-03-2014 kl. 02:21.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat