Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 27-03-2014, 23:52   #1696
jh
Bøh!
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 479
Styrke: 18
jh er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
DOHHH hvorfor havde jeg ikke lige det i tankerne....ja selvfølgelig skal man ikke købe det uden for EU....det ved jeg jo godt....

Ha ha ja ja nogle gange smutter der lige noget vigtigt....
Kender det, jeg havde for nogen tid siden fyldt kurven på en USA side, med den dejligste 250mg/ml base, da jeg skulle til at betale, slog det mig at prisen var i $ og ikke €, så måtte jeg slukøret pænt forlade butikken igen

Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Jeg har bestilt pænt meget nikotin fra USA gennem tiden, altså e-væsker, og 98% af varerne er kommet uden problemer. Dog har jeg haft nogle problemer med et par sendinger, men jeg fik da mine varer, jeg skulle bare betale et ekstra beløb (som ikke var ret højt), men det tog laaaang tid!! Jeg har ikke fået noget konfiskeret eller fået høje bøder eller noget....muligvis fordi det ikke var mere end 40-100 ml med 12 mg nikotin det drejede sig om?
Der er/kommer helt sikkert mere opmærksomhed og kontrol på det nu og i fremtiden, men ja, man kan da være heldig at det går igennem uden at blive opdaget...

Citat:
Men jeg har fået mega smæk, når jeg har købt tøj fra USA, så nu får jeg det sendt som gaver, så skal jeg ikke betale told mm, HÆHÆ....
At få det sendt som gave hjælper, men du kan nu godt risikere at komme til at betale alligevel, pestDK og skat kender godt gave tricket, hvis du får lidt for mange "gaver" kan du godt få problemer...




Så er Ekstra Plader Bladet igang igen med mere løgn og "undersøgelser" http://ekstrabladet.dk/kup/sundhed/article2248316.ece

Sidst redigeret af jh; 28-03-2014 kl. 00:10. Årsag: Tilføjelse
jh er ikke logget ind   Besvar med citat