Se enkelt indlæg
Gammel 25-03-2014, 09:03   #2
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.809
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Jeg så udsendelsen...

Kære Bodrum.

Jeg har erfaring fra Montebello fra anden parket.

Min afdøde broder, ryg og kræft-patient, som fik bevilget 3 X 3 uger.

Min afdøde nære veninde, kræftpatient og lettere rygdiagnose. Bevilget 2 X 3 uger.

Min nærmeste ven, var med sin kone, på Montebello, for at støtte hende.

Jeg søgte selv, gennem praktiserende læge, men fik afslag. Jeg kan ikke huske begrundelsen for afslaget. Muligvis, fordi min ryg-situation var for dårlig, da jeg ikke kunne klare hverdagen, uden hjælp til personlig pleje.

Alle, jeg har talt med og som selv har prøvet en eller flere ophold på Montebello giver udtryk for stor begejstring og har været særdeles tilfredse med opholdet og træningen.

Du nævner, at det kunne du godt tænke dig. Så søg dog.

Du oplyser at du har en udposning i en disk.

Nu har jeg set og hørt udsendelsen 2 gange. Kan den næsten uden ad.

Skal vi 2 tage en debat om emnet her i tråden?

Hvis, du har kræfter, så beskriv præcis, hvad du oplever ved at se udsendelse.

Lav en lille stil og beskriv dine umiddelbare indtryk om, hvad du modtager af information og hvad du med egen øjne ser i udsendelsen, som jo beskrives som en dokumentar udsendelse, hvor der bliver brugt særdeles kratfulde udtryk, som mirakler.

Efterfølgende kunne jeg beskrive, præcis hvad jeg så og hørte i udsendelsen, som jeg nu har set 2 gange. Sammenholdt med mine erfaringer, som jeg har hørt om, men ikke oplevet selv.

Så kunne vi udveksle dels erfaringer og meninger om et spændende emne, som mange mennesker har inde på livet.

Jeg bemærker mig, at du går i fitnesscenter og træner din ryg?

Hvad øvelser laver du præcis? Hvem har sat dig i gang med de øvelser?

Bedste hilsner

Peter

Ingen kan udtale sig om udsendelsen før de selv har set den!

http://www.dr.dk/tv/se/mirakler-pa-m...-pa-montebello

Sidst redigeret af phhmw; 25-03-2014 kl. 09:18.
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat