Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 19-03-2014, 16:43   #1645
jh
Bøh!
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 479
Styrke: 18
jh er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Hvis man så skulle lave det samme dual coil setup på Nautilus tanken....ja det vil ikke kunne lade sig gøre...det er jeg sikker på....for den kan ikke skilles ad så man kan komme så tæt på der hvor de coils skal sidde....
Jeg ville ikke blive forbavset, hvis det viser sig at de bliver samlet i hånden på fabrikken, arbejdskraft er meget billig i Kina, og de er dygtige med hænderne...

Jeg har også lidt svært ved at forestille mig en maskine der kan tage højde for den "levende" og uforudsigelige kanthaltråd... uden at skulle "holdes i hånden" hele tiden...

Citat:
Jeg giver intet for de artikler hvor de hele tiden snakker om at anmelde forhandlerne....

Der er jo anmeldt en hel del af dem....det er sket....men det sker intet ved det...politiet går ikke videre med det...og hvorfor mon de ikke gør det...

Hvis det var så oplagte sager....ja så ville de da gå i gang med at få uddelt en masse bøder...
Det har de måske også, uddelt bøder, vi hører bare ikke så meget om det, måske fordi bøderne er så små, at de bare bliver betalt, måske fordi der kører retssager, den slags tager tid...

Hvis du mener at politiet/anklageren ville tabe en evt. retssag og derfor holder sig tilbage med at uddele bøder, så tror jeg desværre at du tager fejl

Selve loven er (hvor tosset den end er) jo klar og tydelig, nikotin er et lægemiddel og ulovlig at sælge, uden godkendelse...

Jeg tror der foregår langt mere i kulisen, end der kommer frem...

Men ingen tvivl, de kører en skræmmekampange lige nu, for at få forhandlerne til at holde op...

Citat:
Ang det med pengene i alt det her og at det åbenbart kan influere på folks udtalelser så faldt jeg over en artikel som sikkert kan sidestilles med kræftens bekæmpelse og alle de sundheds idioter der udtaler sig http://mnvapers.com/2014/03/american...ation-exposed/
Ja, det minder jo om kræftens bevarelse herhjemme...

Citat:
Det der i skal bruge til cartomizers er vel sådan noget her http://dk.rs-online.com/web/p/hvac-luftfiltre/7302921/
Det kunne godt ligne, men er lavet af polyester, nok ikke varmebestandigt og nok heller ikke særligt sundt...

Det var nu heller ikke til cartos, det var som erstatning for vat i RBA, noget der er mere ensartet at arbejde med, som måske kunne give noget af den godt smag og damp en carto giver...

Citat:
Oprindeligt indsendt af frubipolar Se meddelelser
Jeg har brugt den samme tank i 4 mdr. En Kanger evod, som stadig holder til købe menthol.... Eller har jeg bare været heldig???
Jeg har aldrig ødelagt en tank pga. menthol, og jeg har dampet rigtig meget menthol...

Samtidig har fabrikanterne måske ændret plasten, så den bedre kan holde til diverse væsker...
jh er ikke logget ind   Besvar med citat