Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 14-03-2014, 02:56   #1560
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeg har ihvertfald ikke oplevet noget forøget spisning....

Om vægten så er gået op tja fisk....aner det ikke og går ikke så højt op i det....

Jeg er jo de 2 meter høj så jeg kan bære det ha ha ha ha

Nej det vil ikke have brændt din nye lader af da der er indbygget sikring....også imod at vende det forkert...

Men som JH rigtig nok påpeget sidst jeg skrev det...ja så lad være med at lege med det...for hvis nu....intet er jo 100 % sikkert...

Så selvfølgelig skal man lige anstrenge sig lidt for at gøre tingene som de skal gøres...

NØØØØJ kun 35 minutter til træningen i Formel 1 starter...så er året rigtig i gang for min del..

Man kunne for min del godt skære de 3 måneder hvor der ikke er Formel 1 fra December til Marts væk....eller de kunne ændre sæsonen for Formel 1 så de kører året rundt

Et par spørgsmål....

Er der nogen af jer der ved hvor man kan købe sådan en stor lup....helst en der kan stå selv på bordet....evt med indbygget lys i...så man kan se hvad dælen man laver når man bygger sine egne coils...

Det vil sige at jeg godt kan bygge dem...det er bare edder svært at se hvad man laver....det må være alderen der trykker på øjnene...

Næste...

Er der nogen der ved hvor man kan købe en tredje hånd...

Sådan en der kan stå på bordet med sådan nogle klemmer så man kan få den til at holde feks vægerne...

EDIT

Jeps det glemmer vi så for jeg fandt da en samlet løsning...en tredie hånd med indbygget lup...lidt synd at den ikke også har indbygget lys...men det er nu det mindste problem..

Jeg fandt denne her http://www.harald-nyborg.dk/p2593/3-4-5-haand-m-glas

Billig er den endda også ...
__________________

Sidst redigeret af Webmaster; 14-03-2014 kl. 02:58. Årsag: Fandt da en
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat