Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 13-03-2014, 23:35   #1554
jh
Bøh!
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 479
Styrke: 19
jh er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Helene nu huskede du vel at bruge den 10 % rabatkode: 4you da du handlede ikk...det ville jo være dumt at ikke lige spare de penge...
Jeg må indrømme at jeg har et anstrengt forhold til de rabatkoder, måske skyldes det at min hukommelse er mere utæt end en si...og at jeg tit glemmer de koder...

Det var noget lettere hvis de bare satte prisen lidt ned... eller, som EbnFerro, gav fri fragt...

Citat:
De danske forhandlere af ecigs er blevet opdateret her http://www.k10.dk/showthread.php?t=28501
Her er et par stykker mere...
www.damphuen.dk og www.bolsjehuset.dk


Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Jamen så er alt jo bare fint - to opladere påvej med posten, lakridsvæske ligeså, og varer fra fasttech, man har sgu travlt som damper!!!!
Hehe ja, fasttech, der har jeg også tit noget på vej fra... kan dog ikke lige huske om/hvad der er på vej lige nu...

Citat:
Uha, lige så tosset som mig - ved ikke om det er betryggende eller meget meget skræmmende, hahaha...
Haha, lidt tosset skal man da være. om ikke andet så tosset med lakrids
Citat:
Det er den aftensmad jeg bliver ved at komme bort fra, jeg må ud og starte på - klokken er nu snart 18.30, med lidt held kan vi spise ved 20 -20.30 tiden

Ungerne er heldigvis ikke sultne nu - de har proppet sig med æbleskiver på fritidshjemmet, og har netop meldt ud, at de slet ikke vil have mad i dag. Så lur mig om de ikke er dødsultne om et par timer
Håber at i alle blev mætte
jh er ikke logget ind   Besvar med citat