Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 03-03-2014, 19:28   #1405
Trex
Hjemmevant på K10
 
Trexs avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2012
Lokation: Sønderjylland
Indlæg: 293
Styrke: 12
Trex er ny på vejen
Jeg takker for svar Web, det var fordi jeg troede der måske var en nedre grænse for hvor lidt ohm jeg kunne sætte på den.

Kan man selv gøre noget for, at gøre ens væske mere flydende. Jeg tænker på om man kan hælde noget i? Jeg læste et eller andet sted, at man kan bruge en enkelt dråbe vodka, nogen der har erfaring med det?

Jeg har nu fået dannet mig et indtryk af, hvor længe mine 18350 bats holder. Ca 5-6 timer alt efter forbrug, jeg troede at jeg kunne have tvunget en hel dag ud af dem, men den gik desværre ikke.

Helene: det er ikke knapperne der slog mig ud, jeg troede fuldt og fast på, at alt var manuelt på den, og den slet ikke kunne regne noget ud automatisk, det gik mig noget på.
Det samme med ohm som de stakler, har prøvet på at forklare mig en mill gange nu den er så ikk helt feset ind endnu, men det kommer og jeg er super glad for at i har sådan en tålmodighed med mig jeg havde bare en ide om, at når man sætter den på watt hvor den selv regner volten ud, at den måske havde et fortrukken ohm tal, hvor den ville køre mest optimalt. men jeg skal lige have kigget på jh's forklaring igen, så må det sive ind

Sidst redigeret af Trex; 03-03-2014 kl. 19:36.
Trex er ikke logget ind   Besvar med citat