Se enkelt indlæg
Gammel 01-03-2014, 21:48   #23
Spin
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-11 2008
Indlæg: 69
Styrke: 16
Spin er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Cykeltyv Se meddelelser

Og generelt... hvis statsadvokaten ikke mener der er noget at komme efter, og at man ikke rigtige har konkrete ting at fremlægge, så er det ærligt talt bedre at bruge kræfterne på at komme videre.

Tro mig, murstenene i rådhuset føler ikke anderledes hvis du en dag skulle vinde din sag, Til den tid har du måske brugt alt du havde til denne måskesag.
Der er en anden her inde der ikke vil opgive kampen og udefra mest af alt ligner en der ikke har indset at det eneste der sker er at vedkommed stille sit liv på stand by, og lægger hele skylden for nedsat livskvalitet over på den kommune det drejer sig om.
Jeg er enig med dig at disse overvejelser er vigtige.
Og dit råd er bestemt relevant for nogle. Og måske endda fornuftigt for alle....teoretisk.
For nogle mennesker er det ikke muligt at glemme en sådan sag/uretfærdighed bare fordi den er håbløs. Så selv om den ikke aktivt forfølges med klager osv., så handler nærmest alle tanker om sagen alligevel. Så det er ikke fordi alle automatisk får frigjort kræfter til brug på andre områder, hvis ikke de er parate til det i tankerne også. Nogle kan nå i mål og vinde deres sag, nogle når et "slutpunkt" og kommer videre og andre kommer aldrig videre. Det sidste er ganske givet usundt.

Jeg synes dog ikke denne sag lyder som håbløs. Jeg synes det lyder som om at den er fremlagt forkert.

At statsadvokaten ikke mener at der er grundlag for at en socialrådgiver bevidst har forsøgt at skade Andrew, er ikke det samme som at statsadvokaten ikke mener at kommunen er erstatningsansvarlige for Andrews erhvervsskade.
Spin er ikke logget ind   Besvar med citat