Emner: Stationær
Se enkelt indlæg
Gammel 27-02-2014, 21:55   #57
Kiffer
Klart Afhængig af K10
 
Kiffers avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2014
Indlæg: 463
Blog Indlæg: 3
Styrke: 11
Kiffer er ny på vejen
Uha . Det tør jeg slet ikke . Det vil få alt for store konsekvenser for mig så jeg må ære at skåne mig selv i stedet for . Selvom det er svært . Mit hoved vil jo det hele men min krop begrænser mig .. Men det lærer jeg forhåbentlig med tiden :-)

Hvornår tror du jeg skal regne med at der ikke er håb for at den finder vej sammen igen ? Jeg tænker en mm om dagen jo alligevel bliver til 3 cm om måneden og så meget plads er der jo slet ikke derinde .

Jeg har været inde og kigge i mine læges papir fra min ankomst til skadestuen i odense . Efter 14 dage med ulidelige smerter hvor min kæreste bar mig på toilet pludselig ikke røre mit højre ben . Kunne ikke bevæge store tåen en milimeter . Lægen på skadestuen spurgte ind til toilet besøg . Hvortil jeg svarede at det kunne jeg ikke . Det har han skrevet i det journal notat at det måtte være pga morfinen. Mit underliv var følelse løst og ja jeg kunne ikke holde ud at være til . Det undrer mig at en læge på skadestuen ikke har taget billeder af hvad der foregik inde i ryggen. Tænkt sig hvis han havde gjort det kunne jeg måske havde været foruden så store smerter fra den manglende refleks eller hvad man kalder det .

Han sendte mig bare hjem med 70 mg morfin om dagen indtil jeg kunne komme til i silkeborg. Jeg fik lavet billeder med det samme da de så mig og fik. Besked om at operation var den eneste mulighed . Tænk sig jeg kunne have været operepet med det samme hvis han bare havde lavet de billeder da jeg kom på skadestuen i odense.
Kiffer er ikke logget ind   Besvar med citat