Se enkelt indlæg
Gammel 26-02-2014, 10:31   #10
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
Jeg har oplevet noget lignende hele livet ...med en familie der minder om din og ikke mindst min mor ...min far er død...

Jeg tog en dag en beslutning at nu kunne nok være nok og jeg ville ikke ødelægges pga hende - dem og bruge mere negativ energi på det...for det fylder - det ved jeg og man blir helt ødelagt,,

Min beslutning gik ud på at droppe min mor total og det er knap 7 år siden og jeg har højst set hende et par gange,.iforbindelse med noget fam,fest..
Men hun findes ikke i mit univers mere..ved godt det lyder hårdt og koldt..men med vores lign barndom ka man komme til sådan et punkt ..
Og for mit vedkomne var det den rigtige beslutning at tage...vil hun noget kan hun komme eller ogå ka hun blive væk..

Men synes det blir lidt lettere for hvert år .ikke at tænke så meget på - hvad nu - hvorfor og hvordan,,,

Men når de ik vil elske en ubetinget tænkte jeg ku hun også bli fri...

Jeg har så en god mand der bakker mig op..i den beslutning jeg tog,,min søn ved ik alt - men noget,,og har aldrig været vant til sin mormor ,,så der er ik rigtig er savn..

Mit råd ville være at lægge hende på is - hvis du kan,.en vis periode og så se om hun ikke kommer..det kunne jo være hun begyndte at synes noget var galt ..siden du ik har ladet høre fra dig,,men det er svært ...

Sender dig et stort klem og held og lykke og pas godt på dig selv

Stribe ftp..
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat