Se enkelt indlæg
Gammel 25-02-2014, 22:15   #4
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 15
jasch er ny på vejen
Jeg har kun en søster tilbage i dag, hende er der heller ingen kontakt med - lige bortset fra en time om året hvor jeg kan aflevere pengegaver til børnene i fødsda's gave. Så kan man lige bruges som moster eller ikke.

Det er det samme som min mor, og tænk sig ikke en eneste juleaften er jeg blevet inviteret i alle årene. Så for mig er min søster selv meddelagtig i den voksen mobning der foregår.

Min mor's fødsda på søndag skal holdes hjemme i hendes hus, så de ved da udmærket jeg ikke er inviteret.

En ting er at mange familier har "et sort får" men mon ikke nogle familier selv udpeger det sorte får, at det ikke er selv valgt.....

Det er svært at forstå folk kan være så gemene, de ved jo at jeg er helt alene og altid har været det, aldrig en opringning eller besøg om hvordan det går én.

Jeg føler os pt. at jeg er nød til at cutte familie for altid, min læge sagde for en del år siden, at jeg skulle holde mig langt væk fra min mor, da hun gjorde mig mere syg.

Har bare prøvet og prøvet i håb, men det vil jo aldrig ændre sig - men for hulan hvor gør det ondt langt inde i sjælen.
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat