Se enkelt indlæg
Gammel 25-02-2014, 20:06   #3
Star
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2013
Indlæg: 400
Blog Indlæg: 2
Styrke: 12
Star er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Heidik Se meddelelser
Bliver helt rørt over at læse dit indslag .

Godt nok er det din familie af kød og blod men mit råd til dig er ud til højre med dem . Du kan ikke bruge det til noget positivt . Vær du i stedet taknemmelig og glad for og se positivt på at du ikke behøver overveje at komme den fødselsdag og bruge din tid med så tarvelige mennesker . Vær du lykkelig for at du ikke skal ned på deres plan for føj for dælen for en slags mennesker . Puha siger jeg bare, det er toppen over råddenskab . Ingen mennesker fortjener at blive nedgjort , (med få undtagelser ,pædofile og på lige linje med dem) alle mennesker er unikke med hver deres smukke sider folk der siger andet eller udviser andet og fokusere på de dårlige ting er i min verden ikke værd at bruge tid på . Du skal sige til dig selv at du aldrig mere i livet vil og kan acceptere den måde de handler på for du ved at det kan gøres på en bedre og mere fornuftig måde. Hvis de skal fortjene at være i dit liv skal de behandle dig med respekt og hjælpe dig , opløfte dig og glædes over dig i stedet og gør de ikke det fortjener de ikke tiden med dig. Lad dem ikke have indflydelse på dit liv .du fortjener bedre. Love all over the World !

Puha jeg bliver også helt rørt
Sikke en omgang det lyder ikke til at det
Er dig der er i noget i vejen med,
Men snare din mor.Hvad siger/tænker dine
Andre søskende om dette?

Har du snakket med dem
Syntes du skal sende det overstående
Til din mor lige præsic som du har
Beskrevet det... Hvis ikke der hellere ikke
Sker noget der.. Så jaaa det er sgu nok
Hårdt men så drop dem.

Ved godt det ikke er så nemt, men
Find nogle der kan give dig positiv
Energi i din tilværelse istedet for
At du bliver behandlet på den måde
Det er da uværdigt og der er der ingen der
Kan holde til i længden
Star er ikke logget ind   Besvar med citat