Emner: Stationær
Se enkelt indlæg
Gammel 23-02-2014, 01:36   #6
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Heidik Se meddelelser
Jeg har kun været i den her halve arbejdsprøvning indtil nu . Er der andet jeg skal igennem mon ?

Er der noget jeg kan forberede mig på så det ligger klar i papirerne til kommunen.
Du kan risikere, at kommunen vil vurdere din arbejdsevne i et andet erhverv også.
Især hvis de kan påpege, at din nuværende arb.prøvning ikke har været skånsom nok.
Derfor er det vigtigt, at du gøre opmærksom på, hvis der er noget i arb.prøvningen som ikke fungerer i forhold til dine helbredsproblemer.

Hvis du ikke allerede har fået aktindsigt, så skal de få det, så du kan tjekke, om f.eks. alle relevante lægepapirer ligger i din sag.

Hvis du afleverer noget på kommunen, så aflever det ved skranken og bed om en kvittering på, at de har modtaget det.

Du skal kort sagt sørge for, at have dokumentation for alt.

Det lyder som om, at du har en god sagsbehandler, men hvis nu, at hun bliver syg, eller du af anden grund får en anden sagsbehandler, så er det vigtigt, at det hele ligger i din sagsmappe.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat