Se enkelt indlæg
Gammel 07-06-2008, 00:20   #7
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Benny tak for tippet og ja jeg så det godt lige hen over news i formiddags lige ud af øjenkrogen , men da jeg blev obs på at det nok havde noget med Jytte at gøre var det blevet udskiftet med finans nyheder og jeg fangede det ikke igen før til aften hvor jeg blev ringet op om det

(det er ikke sådan med det gode vejr, det tager jo alle timerne he he )

Jeg tror også at det er i alles interesse at man lige lader være med at bombardere journalister med det samme med egne historier , men har jytte brug for noget dokumentation så er vi mange der ligger inde med meget tydelige og ikke til at misforstå eksempler (jeg har et rigtigt godt et )

Så må hun jo bare skrive, men ok vi skal nok ikke glemme at meget omkring lægekonsulenter er i gang allerede fra andre sider og af mange bruger her på siden og dem der er ved at komme igennem til andre medier evt med andre indgangsvinkler skal selvfølgelig bare fortsætte...

Og så må vi jo se om der kommer mere om det i andre medier så som eb og bt og alle de andre som ikke gider at gøre noget normalt

men hils Jytte det er godt gået og hun har med garanti stor opbakning herinde fra til sit forhavende og er der noget nogen kan hjælpe med så er det at råbe op ...

Hejdien
  Besvar med citat