Se enkelt indlæg
Gammel 16-01-2014, 23:01   #3
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af c.l.e.o. Se meddelelser
Jeg her smerter i det meste af kroppen,og ved arbejdsprøvninger bliver det altid være,men man skal jo gemmen det.
Husk nu, at passe godt på dig selv, og sige fra i tide.
Og skriv nu en rigtig god og udførlig dagbog, begynd gerne en uge før du starter i arb.prøvningen, så det er dokumenteret hvor stor forskel det gør, om du er "i arbejde" eller går hjemme.

Citat:
Oprindeligt indsendt af c.l.e.o. Se meddelelser
er der nogle der har været nogle gode stæder med letter opgaver med afvekslende arbejdsstillinger,jeg skal helst være i bevægelse med mulighed for små pauser .

Nogle der har gode ideer

Men ikke noget med kontor og omsorg.
Min erfaring er, at der ikke findes jobs, som er så afvekslende, at de kan tilgodese dine skånebehov.

F.eks. er det en stor misforståelse, at rygpatienter blot skal have et stillesiddende arbejde, og så er den ged barberet.
Måske er der nogen for hvem dette fungerer, men de fleste har brug for vekslende arbejdsstillinger og noget bevægelse.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat