Se enkelt indlæg
Gammel 02-01-2014, 19:01   #36
TimeGuest
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2008
Lokation: Costa del Wassersleben
Indlæg: 2.030
Styrke: 19
TimeGuest er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af halse Se meddelelser
Men dette skal ikke tolkes som jeg læner mig tilbage i stolen fuld af optimisme.
OK ... min bekymring går på, at overvågningen fremadrettet intensiveres.


Det er vel ikke helt utænkeligt, at de der vil mere overvågning, måske allerede er i fuld gang med at forberede én eller flere "events", der skal legitimere yderlig overvågning?

I US taler vi trods alt aktuelt om et budget i omegnen af 52 billioner dollars med det hele ...og man vil sikkert gerne fremadrettet "vækste" "firmaet" og dets aktiviteter (ligesom der sikkert er en regering eller to et eller andet sted der straks tænker: arbejdspladser ... og at det er vigtigere, at folk har noget at lave, end at det de laver, det er fornuftigt og samfundsnyttigt ... måske ud fra devisen: arbejd macht "frei"?).

Dvs. jeg tænker det nok ikke er fuldstændig utænkeligt at disse overvågningsliderlige mørkemænd måske aktivt kan friste et par "nyttige idioter" i én eller anden politisk eller religiøs kaffeklub til at lave noget opmærksomhedspåkaldende ballade, med det formål at retter fokus imod behovet for endnu mere og mere effektiv overvågning.


Hum, DK-lovligt nytårskrudt er måske ikke helt tilstrækkeligt til sådan et formål, så måske udlåner "nogen" i stedet bare fx en B61-11[1] knaldperle til evt. potentielle "nyttige idioter" ... læner sig mere end behageligt tilbage og venter på, at bevillingen af et endnu større overvågningsbudget triller i hus?

AKA: same procedure as last year (or 9/11) ... og overvågningsliderlige venner, som fx DK, lader sig herefter bare føre med i slipstrømmen af det "Big Brother" vælger at sætte igang ...?


Note:
------
1: Lille taktisk nuclear bunker buster med en effekt på ca. 400 kilotons ... nok til at vælte et par enkelte træer og en lille kirke i en lille by med yderlig 5 huse og et fælles lokum på Amerikas østkyst langt fra mørkemændenes beslutningscirkler ...
__________________
.
Jocelyn Pook – Hell, Fire And Damnation + Masked Ball: http://www.youtube.com/watch?v=9QEG2Mk184A

BTW: Er du kvik, så er løsningen her: https://www.youtube.com/watch?v=z9pD_UK6vGU
TimeGuest er ikke logget ind   Besvar med citat