Se enkelt indlæg
Gammel 13-12-2013, 23:07   #4
LINGLING
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2012
Indlæg: 126
Styrke: 12
LINGLING er ny på vejen
[QUOTE=cesmsl;292098]Et spørgsmål til et af de kloge hoveder herinde: må neuropsykologen til en neuropsykologisk undersøgelse godt udspørge om størrelsen på en erstatning, man har fået fra ASK? Hun var MEGET insisterende! Min umiddelbare indskydelse er, at det absolut ingen relevans har, og ikke er noget hun må/bør spørge ind til, men ville lige forhøre mig herinde. Er der nogen, der ved noget om det, eller eventuelt har prøvet det selv?[/QUOTE

Hvis du har fået erstatning pga. neurolopsykologiske problemer, kan det egentligt være meget relevant. Tror evt. hun vil sammenholde hvordan du hidtil har virket, med hendes vurdering( ???) Måske hun vil hjælpe hvis du har fået for lidt og måske hun havde andet i tankerne. Who knows. Du får vel sendt en kopi af resulatet på undersøgelsen.

Min umiddelbare indskyldelse er, at det kræver gode kognitive funktioner, at skrive et sådan indlæg og du derfor godt evt. kan tage kontakt til hende og spørge ang. dette, hvis du har fundet det irrelevant eller ubehageligt.
LINGLING er ikke logget ind   Besvar med citat