Se enkelt indlæg
Gammel 09-12-2013, 02:45   #12
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Ja men jeg svarede nu engang på det der blev spurgt om....nemlig konsekvenser i forhold til ledighedsydelse og forsørgerpligt ved opsigelse i job...

Det var forholdsvis nemt at udlede af trådstartes indlæg at se at det var frygt for at ryge af ledighedsydelsen pga forsørgerpligten.....deraf svaret...og jow...det passer det jeg skrev...

Du kan jo komme hver evig eneste gang og sige at at det ikke passer hvad folk skriver hvis det er fordi du mener at folk skal tage forbehold for alt....ud over spørgsmålet...

Jeg er sikker på at trådstarter ville spørge ind til pensioner hvis det var det trådstarter ville vide noget om...

Ja jeg har jo heller ikke skrevet noget om trådstarters forhold til mand og børn evt vil blive hvis nu jobbet bliver opsagt....jeg har ej heller ikke skrievet noget om at hun så fremover selv skal være aktiv jobsøgende og der skal lægges et CV på jobnet osv osv osv osv osv osv netop fordi det ikke var spørgsmålet...

Har du ellers noget at tilføje til trådstarter...igen ud over spørgsmålet.... så lad være med at bruge mig som udgangspunkt og bare spyt ud...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat