Se enkelt indlæg
Gammel 18-11-2013, 21:32   #4
le cuere
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2011
Lokation: København
Indlæg: 267
Styrke: 14
le cuere er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af L.S. Se meddelelser
næste tilmailede politiker der gider svare vælgerne på en søndag:

John Andersen : http://www.kbh.enhedslisten.dk/kandidat/john-andersen
http://www.dr.dk/nyheder/politik/kv1...-andersen/2771
Til Mig
I dag kl. 5:12 PM
Kære L.S.


Jeg synes det virker som en ganske uklog beslutning, der skal laves om!
Du har mon opbakning
mh John





tankerne er heller ikke mig fremmede - det dejlige er at have tingene på skrift , ikke sandt?

Og så er jeg heller ikke blind for det faktum, at selvom ingen kommer ind eller gør hvad de har lovet, er der igen spredt viden om kommunale inkompetenser også UDENFOR k10.

Hvordan har du forholdt dig (aktivt?) til de kommende valg?
Hvad gør du/I der læser med, for at træffe en informeret beslutning?

Før sidste valg sagde Lars Løkke, at de borgere der var oppe i alderen, måske svage eller syge og derfor ikke kunne arbejde, kunne få førtidspension.

Jeg hører til den gruppe, men da tænker på andre end mig selv stemte jeg på enhedslisten, fordi de forsøger at hjælpe de svage i samfundet.

Det har ikke hjulpet min gruppe at de fik min stemme, de gør intet for os.

Nu er der regions / kommune valg, hvor lægger man så lige sin stemme. Til den gruppe som jeg tilhører, er der ingen partier som nævner vores gruppe, ingen der gør noget, eller vil gøre noget for at forbedre vores liv.

Personligt har jeg prøvet kandidat - testen i dr. Har gennemgået div. partier og deres politik igennem internet. Kigget på div. Kandidater/ politik også fra de små opstillede partier.

Noget går man ind for, andre ting er man imod.

Fakta er, at jeg i dag ikke ved hvem jeg skal stemme på.

Måske blankt, for at vise at man gerne vil afgive stemme, men at de partier / kandidater der er opstillet, ikke leverer den politik man ønsker / forventer .

Ved det ik. 1 dag tilbage til at tage en beslutning. Men min stemme får - A. B .C. F. I. K. V. Ø og dovne Robert ikke.
le cuere er ikke logget ind   Besvar med citat