Se enkelt indlæg
Gammel 17-11-2013, 16:38   #1
L.S.
Lever på K10
 
L.S.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2010
Indlæg: 1.553
Styrke: 17
L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10
Thumbs up nogle politikere svarer på mails på en søndag!

under én time efter at jeg havde mailet til Bente Møller: http://www.kbh.enhedslisten.dk/kandidat/bente-m-ller tidligere i dag, svarede hun, på en søndag, kun 2 dage før kommunalvalget:


Bente Møller
Til Mig
I dag kl. 1:36 PM
Kære L.S.

Jeg er socialrådgiver, gift med en socialrådgiver. Min mand er ansat i SOF i Kbh. som boligrådgiver, og vi er begge fuldstændig enige med dig i, at det er helt håbløst, at sagsbehandlingen af enkeltydelser er centraliseret. Det forsinker afgørelserne, og forringer den faglige vurdering, at de træffes centralt og at de træffes af nogen, der ikke kender ansøgeren i forvejen .

Vi har begge ytret vores utilfredshed overfor borgmester Mikkel, som jo ikke har flertallet i udvalget, og derfor heller ikke bestemmer alt.

Og jeg kan garantere dig, at det er en af de sager, jeg vil tage op. Sammen med bl.a. andre håbløse centraliseringer, hvis jeg bliver valgt.

VH
Bente Møller






Set det er jo et svar der er til at tage og føle på.

HUSK at vi nu pr. dags dato er 13.946 medlemmer på k10 - og at et forsigtigt slag på tasken er, at der ihvertfald er 25-40 % af dem, der er fra Hovedstadsområdet. Fordi det er her der er flest dokumenterede fejl i sagsgange og -behandling.

og HUSK, at vi har STÆRKT brug for folk der er på VORES side i Københavns Borgerrepræsentation!
__________________
"Hunden løber efter kæppen - løven går efter manden der svinger den."

Din kontakt med Det Offentlige: ALT hvad man ikke har PÅ SKRIFT eksisterer IKKE.
Få kvittering på alt afleveret, og acceptér ingen telefonsamtaler, eller møder uden bisidder/optagelse af samtale.

Sidst redigeret af L.S.; 17-11-2013 kl. 18:59.
L.S. er ikke logget ind   Besvar med citat