Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 14-11-2013, 01:36   #1167
frubipolar
Hvor skulle jeg ellers være
 
frubipolars avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2013
Indlæg: 176
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
frubipolar er ny på vejen
Jeg vil bare sige, at jeg plejede at ryge ca 20 smøgere om dagen og kører på en 16mg.
Jeg har desuden været røgfri siden d. 3/11-13!!!! Nu damper jeg bare... :-)
Jeg har 2 gange prøvet en rigtig smøg.... Den ene gang, efter kun 3 dage på damp, den smagte afskygeligt!!! Og så igen her i weekenden... 2 hiv, og så den ikke mere ved!!!
Jeg plejede at ryge Look Menthol og den færdig blanding der findes på Pink Mule er bare så god i smagen!!

Men tror at jeg skal gå lidt op i nikotin styrke, da jeg meget tit liiiige må have lidt damp!!

En helt klar fordel, for mig, er at jeg kan tage 2-3 hiv i damperen.... Med en smøg kunne det ikke lade sig gøre, da det var spild at slukke den halvvejs, et skod lugtede bare grimt at gå med og så var det jo bedst at ryge det hele!!! Ja, det var min undskyldning.

Flere fordele, jeg lugter ikke mere, efter bare 4-5 dage kunne jeg klare trapper til 3. sal uden hjertebanken og åndenød.
Desuden holder 10ml rygevæske endnu... Dvs. 5 dage og jeg har til endnu en opfyldning.. Det er sgu billigt, nå 10ml koster 25,- og en pakke smøger koster 44,-!!!
Nu vil manden så også have en... Hi, hi...

Jeg kan klart råde andre til at prøve det!!
__________________
Citat:
Life is short so... Kiss slowly - laugh insanely - love truly.

Førtidspensionist siden 1/9-2018.
frubipolar er ikke logget ind   Besvar med citat