Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 09-11-2013, 00:19   #1
jh
Bøh!
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 479
Styrke: 18
jh er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Ja okay Jh....det vidste jeg nu godt...hvis man ikke holder dem på højkant...så væsken ikke kommer op i toppen af tanken...
Ja, det er CE4'erne ikke ene om, jeg har ikke fundet noget der kan bruges når man ligger ned, det bedste er klart cartomizer i tank, men helt perfekt er det ikke...
Måske et mundstykke med knæk er løsningen...

Citat:
Men den blive næppe utæt nede i bunden hvor andre bliver det...og ja...væsken smager klart grimt...
Jeg læste om en der hellere ville drikke væsken, dog i meget små potioner, end at dampe den...
Første tanke, aadd, men ved nærmere eftertanke... tja. med mindre % aroma i, og lav nikotin %, burde det vel virke, og endda være noget sundere og langt billigere...


Citat:
Jeg havde en forventning om at jeg måske ville bruge en pæn del mere end folk der kun havde røget tyve smøger om dagen....men sådan er det åbenbart ikke...
Der er meget stor forskel på de forskellige fordampere mht væskeforbrug og effektivitet, lidt som nogen biler køre længere på litteren...

Citat:
Jeg bruger ca 3 ml pr dag....måske lige lidt over....men så heller ikke mere....og jeg har da hørt om flere der bruger imellem 5 og 7 ml pr dag....og det er folk der kun har røget tyve smøger om dagen...
Nikotinen i damp optages i mund og svælg, nikotinen i cigaretter optages i lungerne.
Der skal nok være personer der optager nikotin bedre i mund/svælg end i lungerne og omvendt, det kan være noget af forklaringen på at du kan nøjes med mindre end forventet.


Citat:
Det hele kommer nok an på hvor meget nikotin du får....for hvis du ikke får nok nikotin....ja så vil du sikkert hive mere eller tiere...og på den måde bruge mere...

Får du derimod nok nikotin...ja så behøver man ikke bruge den så tit...

Det er ihvertfald sådan jeg tror det hænger sammen...
Og så spiller psykken nok også ind, jeg tror en del af afhængigheden er psykisk.
Drøn ærgeligt at der ikke findes en aroma der 100% smager og kradser som nikotin, det kunne være sjovt at blindteste...
jh er ikke logget ind   Besvar med citat