Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 05-11-2013, 15:45   #1118
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeg skal nok lige skrive engang imellem....om ikke andet så kunne det jo være at der sidder nogen derude som havde det sådan som jeg havde det inden jeg stoppede med at ryge...

Her kan de jo se at det kan lykkes med at stoppe og erstatte al røgen med damp....endda helt uden problemer....uden tvang eller brug af vilje og hvad man ellers høre der skal til for at stoppe med at ryge...

Det var jo faktisk på grund af denne tråd jeg fik ideen til at komme i gang med at dampe og det resulterede jo i at jeg ikke ryger mere...sparer en masse penge....får et bedre helbred...

Så det nytter at skrive om disse ting...da man jo på den måde kan hjælpe andre i gang med dette...

Citat:
Oprindeligt indsendt af AAA Se meddelelser
Hej

Måske jeg skal eksperimentere lidt med at have forskelligt styrker i væsken..

Jeg har været ude for noget underligt synes jeg .. er der andre der har prøvet dette ?
Blander selv væske , og har tit købt bolche aroma ved urtegården, og det har fungeret fint .. men købte så en hindbær.. det skulle jeg ikke have gjort, der gik nogle timer så snorkede, lækkede,ecigen var stoppet .. osv..umulig at dampe på..jeg smed 3 væske beholdere ud, før jeg fandt ud af det var væsken med hindbær der drillede.
men blander jeg med tropical aroma feks, så er der intet i vejen..

Jeg køber alt ved mulen, og tænkte om i har et sted hvor jeg også kan købe vpg ?jeg er ikke så god til at finde nye steder, og er nok lidt trygheds agtig .. men kunne egentlig godt tænke mig at prøve noget nyt
Hvis du selv vil blande aromaer...så kan du købe ind her... http://danskdamp.dk/aroma-til-hjemmebland-diy-24

Det er et rigtig kendt sted for andre der damper...har jeg set på de forskellige forummer..

Jeg har handlet der og de er hurtige og hvis du skriver til dem...ja så svare de også lynhurtig...

Jeg købte noget der og så havde jeg lige et spørgsmål...så jeg skrev til dem kl 20.30 om aften og jeg fik svar ca 20 min efter....

Så de er flinke og hurtige...

BTW

Jeg er ikke selv begyndt at blande endnu...så det var ikke væsker jeg købte der...det var andre ting...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat