Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 02-11-2013, 13:49   #1089
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Tak AAA...

Jeg skulle da ellers til at sige til dig Helene at du kunne da få mit konto nr og så kunne du sætte dem derind ha ha.....det ser ud til at du får sparet en hel del...

Puha 62.000 smøger....det er mange du har sparet dine lunger for....

Med hensyn til min væske så smutter der indtil videre ca 3 ML ned pr dag....så efter hvad jeg har hørt og set på nettet....så er det ikke så meget som jeg måske selv havde forventet...der er mange som bruger meget mere end det...

Der kan nemlig også gå et pænt stykke tid imellem jeg dampe på min ecig....jeg har ikke behovet....så det må jo blive dækket fint med den dosering jeg får nu...

Jeg var inde og købe en ny tank og den er kommet i dag....det skal lige siges at jeg ikke har andele i omtalte butik eller noget som helst andet med den at gøre ud over jeg har købt varer der...

Men jeg købte så denne her tank http://www.vape4you.dk/Aspire_Vivi_N..._10907963.aspx

Den har jeg lige taget i brug....og er du så færdig den er god....også i forhold til den C4 jeg har....

Den er så også kun på 1.8 ohm så der skulle gerne være lidt mere krudt i den.....

Men ingen bismag af noget selv om den er helt ny....og man får bare al den damp og smag man kunne forvente...

Jeg tog nemlig en ny C4 tank i brug i går...og fy føj da den smagte ikke godt de første 8 timer...

Tror næppe jeg kigger mig tilbage efter jeg har købt den nye tank her...

Jeg er ikke helt klar over hvorfor den er så meget bedre...måske fordi den coil sidder i bunden af tanken....men ved det ikke....men den er bare så meget bedre end min C4...

Nu er det jo meget forskelligt hvad folk kan lide...nogle kan lide det ene og andre kan lide noget andet....men tænkte jeg lige ville dele det med jer...hvis nogen skulle få lyst til at prøve...

Der er dog et minus ved den...hvis man kan kalde det for det....

Når man skal skrue tanken at batteriet....så skal man nok være smart at vende hele det hele på hovedet fra starten af....

For det kan være svært at få fat der hvor man skal skrue den fra hinanden...og man kan hurtigt komme til at skille selve tanken ad....og gør man det uden at have vendt den på hovedet...ja så er resultatet en masse væske ud over det hele....og nej jeg har ikke prøvet det ....jeg så det bare da jeg lige forsøgte at skille den ad...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat