Se enkelt indlæg
Gammel 21-05-2008, 11:36   #187
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jeg har skrevet til benny omkring hans indlæg og jeg har lovet benny at sætte hans svar ind her, for at det ikke skal blive helt sort snak så sætter jeg lige beskeden som jeg sendte ham ind også
Citat:
Skal man være bekymret ?
Citat:
Kære benny

Du skriver ofre dig og det håber jeg så at er i forhold til menneskerettighedsdomstolen og ved at kæmpe den kamp du gør ikk ?

Jeg tænker selvfølgelig på den måde vi lærte dig at kende på og med din meddeles om at slutte dit liv , og jeg håber at det er mig der misforstår dit indlæg og er over sensibel (det kan jeg være jeg har nogen tæt på mig der har taget deres liv og overså tegnene) derfor er jeg måske lidt for obs...

og derfor ville jeg lige skrive til dig så jeg lige kunne få lidt ro i sindet

Håber ikke at du tager det ilde op...
Citat:
Hej Hejdien

Nej jeg tager ikke dig/det ilde op...

Men jeg har brugt mange år og resourcer siden 2001 på, at få ændret på en Gladsaxe Kommunes "løgne" om nogle ting jeg ikke "selv" som handicappet er i stand til, at udføre.

Sundhedsminister Jacob Axel Nielsen kan/vil åbenbart ligesom Karen Jespersen, heller ikke besvare breve om lægekonsulenter.

Jeg har tabt 2 retssager, og stoppet 2 ankesager ved domstolene p.g.a. manglende økonomi. (= økonomisk ruin).

Datatilsynet har indtil nu ikke formået, at få berigtiget de brugte ukorrekte oplysninger, og videreformidlet dem til 3'die mand der er lægekonsulenten.

Menneskerettighedsdomstolen kan tage meget lang tid.

Jeg har meddelt min Bank at jeg har søgt om at få gældssanering og meddelt skifteretten, at staten bør indfri bankens pant på 400.000 i mit hus som staten (ansvarsfrie læger)er skyld i, at jeg har måtte vedgå.

Banken reagerede ved at pointere, at pant i hus ikke vil blive eftergivet og gæld skal afvikles ved, at jeg sælger mit hus eller at banken gør krav på sin gæld.

Nu skal jeg en af dagene ringe til nogle medier (derfor brevet). Og så må vi se om der nogle politikere, eller ingen, der reagerer på mailen.

Men ha ro i sindet. Det er min egen kamp jeg kæmper, om jeg vinder eller taber - det afgør jeg helt selv.

Jeg håber endnu på, at jeg gør gavn!

Heidien, sæt venligst dette på begge tråde.

Elsk mens du har lyst, og gør det grundigt

Benny G.
  Besvar med citat