Se enkelt indlæg
Gammel 19-05-2008, 23:08   #33
migselv
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 19-02 2008
Indlæg: 131
Styrke: 17
migselv er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af TimeGuest Se meddelelser
;-)

Men så længe budskabet ikke følges op af et tab i mandater, vil jeg gætte på at de bare griner deres r*v i laser og sætter en dozer på indbakken til at muge ud efter behov :-/


TimeGuest, hvor er jeg enig med dig.

I et indlæg tidligere skrev du også
Jeg ved ikke om man bevidstløst bare skal blive med at råbe op på den måde man hidtil har gjort, hvis det ikke tidligere har vist sig at virke.

Her er jeg også helt enig. Kræve, -og smædebreve, indlagt øgenavne om f.eks. Karen Jespersen, vil kun øge afstanden til hende. - Og man kan i hvert fald være sikker på IKKE at få svar
Hørt bliver man heller ikke, men får måske i stedet prædikatet kværulant hæftet på sig. Det rammer ikke kun den enkelte - men hele gruppen. Desværre, men sandt


Så kommer det jeg fik lyst til at fortælle, efter at have læst dine indlæg.

Karen Jespersen har for nylig hjulpet mig vedr. nogle spørgsmål omkring en varmesag jeg havde kørende med min kommune.
Siden kommunesammenlægningen har den nye storkommune trukket mig ca. kr. 100,00 (udbetalt) om måneden.

Det var lige meget hvad jeg argumenterede for, intet hjalp. Til sidst satte jeg mig ned og skrev til Karen Jespersen. Hun måtte da, af alle, kunne forklare hvordan loven skulle tolkes.

Jeg skrev kort om min situation, og stillede hende nogle klare - men helt neutrale - spørgsmål.
Jeg krævede ikke, hakkede heller ikke på hverken min kommune, sagsbehandler - eller Karen Jespersen selv ...

Jeg fik et meget fint og forklarende svar retur, hvilket jeg kopierede ind i min klage. (Og jeg nåede det lige inden de 4 ugers frist man har ...

Jeg blev ringet op af min ellers meget skrappe sagsbehandler, der sagde (selvfølgelig først efter en masse ævl og kævl ...) at, ved næste pensionsudbetaling ville jeg få hvad jeg havde krav på - med tilbagevirkende kraft fra februar i år.

Jeg venter spændt på næste pensionsudbetaling, og tænk, jeg slap for at skulle hele klagesystemet igennem. Karen Jespersens fine svar var nok
migselv er ikke logget ind   Besvar med citat