Se enkelt indlæg
Gammel 06-10-2013, 13:16   #1
bambi1963
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2013
Indlæg: 4
Blog Indlæg: 1
Styrke: 0
bambi1963 er ny på vejen
Exclamation Til dem med rygproblemer

Hej

Jeg kom for 4 år siden til skade på mit arbejde som sosu-assisten og fik ødelagt rygge. Jeg har gennemgået 2 ryg operationer (Center for rygkirugi Hellerup)og den sidste med en instrumental dese (afstivning af rygsøjlen) Inden den første operation fik jeg at vide at jeg bagefter var klar til job igen. Men nej kunne ikke engang side ned. Anden operation lige så. Du klar til job. Idag er jeg på morfin 24 timer i døgnet plus alt det andet medicin de fylder mig med. Mit funktions niveau er stærkt nedsat nu og grundet det meget medicin er dagen svær at komme igennem. Har søgt førtidspension efter § 17 idet min sagsbehandler ikke ville. Fik på et opdigtet grundlag (selve nævnet som havde sagen) afslag hvilket jeg med det samme ankede. Men da beskæftigelsesankenævnet lukkede ned den 30/6-13 skulle alle de 17000 sager der lå der flyttes til ankenævnet i Ålborg. Og der mangler man 60 jurister for at kunne behandle alle de sager, så alle os der havde en sag og lå kan nu se frem til at vi må vente op til 11 mdr. før vores sag bliver afgjort og det trods at min sag skulle have været afgjort her i oktober og jeg har så yderlig det problem at Arbejdsskadestyrrelsen ikke vil afgøre min sag om erstatning før Ankenævnet har truffet deres og vil lige indskyde at det har taget 4 år indtil nu. Og samtidig har patientskadeankenævnet afgjort at jeg ved første operation blev fejloperert men de kan så ikke træffe en afgørelse før ASK har truffet deres. Er det lige en ring man køre rundt i. Tænker nogen som helst på at vi er mennesker der er kommet til skade og ikke har gjort det her af fri vilje. Jeg har arbejdet siden jeg var 15 år og forventede at få en smule hjælp fra systemet, men nej man får afslag på afslag, nederlag på nederlag hvilket nu har bevirket at jeg har hyret en jurist til at køre mine sager og kun med hjælp fra familien og venner kan dette lade sig gøre. For jeg vil ikke opgive og jo mere de træder på mig, jo stædigere bliver jeg
bambi1963 er ikke logget ind   Besvar med citat