Se enkelt indlæg
Gammel 28-09-2013, 22:26   #10
klanst
Hjemmevant på K10
 
klansts avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-05 2013
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 225
Styrke: 12
klanst er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
Det kunne måske være en rigtig god ide om nogen af alle de historier der er her og har været her på K10 igennem årene også deltog enten på fb hos tv2 som har debat om det lige nu, eller tager med til mødet i Vejle jo flere jo bedre (jo mere synlige er de syge) for slet ikke at snakke om at blande sig i debatten med nogen af de ældre historier for lige nu lyder det nærmest som om det er en helt ny opfindelse og at det er den nye regering der står bag.

Dette til trods for at ALLE der har været med på siden her de sidste 8 år kan nikke genkende til det der sker og som på egne krop har mærket og følt at det her ikke er noget nyt i det danske system...
Jeg kunne ikke være mere enig, det er alle historier der skal med, for det viser jo den kontinuerlige politik der har været og bliver ført på området. Samtidig vil det også vise, at det ikke bare er den nuværende regering, men folketinget der har udvist en større og mere tydelig menneskeforagt gennem lovgivningen igennem nu mange år.


Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
Og ja Stig Gerdes er ny på fronten men det har jo ligget og ulmet hos ham længe og der er flere læger der støtter op om ham og giver ham ret (bla her i Holstebro ) og som måske lige skal have det sidste spark til at komme igang og hvem ved måske kunne få det igennem deres egne borger som har været i klemme i systemet...

Ved da at vi selv har en læge der ikke er bange for at forfølge en sag og på eget initiativ klage over kommunen hvis han mener at hans borger for en rådden behandling ...

Så selv om det mange gange er set her på K10 at folk kæmper alene og at mange tiltag falder til jorden så syntes jeg da bestemt at man skal give Stig Gerdes en chance for at vise at han mener det ...

Desuden ved jeg da at han har haft kontakt til flere af K10s gamle bruger og mon ikke også de nuværende ...

Så til dem der har fået dårlig behandling og hvis læger er blevet ignoreret kan jeg da kun sige.. kast jer ind i debatten og er der mulighed for det så kom da endelig til mødet i Vejle..

Kan ikke forestille mig andet end at tv2 dukker op med den mængde artikler de køre pt ...

https://www.facebook.com/tv2nyhedern...if_t=notify_me
Ja vi skal give ham en chance, for for mig at se, har vi ikke råd til at lade en eneste gå os forbi, samtidig med, at vi ikke falder for, "hvad kan det nytte" tanke gangen, for så var K10 aldrig blevet til. K10 nytter og det kan "klemt" også komme til. Hvem ved, måske er der andre læger, speciallæger, psykiatere, psykologer, advokater, private socialrådgivere osv der kunne slutte op om projektet.

Meget ofte skal man forsøge mange gange, før der kommer hul på bylden.

Er der nogen der kunne forestille sig, hvem man kunne "lokke med på vognen" her i København?

Jeg har selv slået "Klemt"s facebook link op på KroerPrammings facebook side i håbet om, at de måske ville gå med på ideen.
klanst er ikke logget ind   Besvar med citat