Se enkelt indlæg
Gammel 28-09-2013, 18:49   #6
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Enig i at man bør støtte op....

Problemet er at jeg har haft denne hjemmeside i 8 år og jeg har set utallige initativer komme og gå over de 8 år....

Så det kan være svært at vide hvem man skal støtte....hvem der bliver ved....og hvem der ikke gør...

Bare se på i klemme i det kommunale system...med lægen Stig Gerdes....det virker jo så opløftende....og så bliver han ramt af at ham han samarbejder som skulle være advokat....ikke er det...men kun har kaldt sig det......det er jo sådan noget der kan ødelægge ethvert start...og troværdighed...

Nu håber jeg ikke at det gør at han stopper...Stig Gerdes...

Men det er rigtigt at det værste man kan gøre....det er at falde i den der...hvad nytter det...

Tænk engang hvis en af dem der er igang kunne samle os alle....så ville der virkelig kunne ske ændringer til det bedre...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat