Se enkelt indlæg
Gammel 27-09-2013, 13:57   #12
Nisiku
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 07-08 2013
Indlæg: 8
Styrke: 0
Nisiku er ny på vejen
Hej nøgne tæer

Jeg har lige skrevet et indlæg idag, fordi jeg også i aug måned var på rehabilitering møde med 7 stk amatører. De havde ikke læst min sag og så havde de stopur med. Jeg er syg med arb.relateret stress, så når jeg bliver presset, så går jeg i sort og kan intet huske. Det var ikke meget jeg fik sagt og der er kun 20 min. Til det. Det skulle vist have været en dialog men jeg føler også at alt var afgjort på forhånd. Revalidering med mentor og kognitiv terapi hos psyk, og langsom optrapning til fuld tid i virksomhedspraktik, jeg havde søgt om flexjob. Arbejder sammenlagt 10,5 time ugentligt. Tø hø der ligger dokumentation i sagen fra psyk, psykiater og neuropsyk på at jeg ikke kan vende tilbage til ordinært arbejde. Men det kiggede de slet ikke på. en af dem var så fræk at sige til mig, at det "konkurrence-gen" jeg have, ja det var der nogle rigtig gode psykologer der nemt kunne ordne, så jeg blev ommøbleret i mit hoved. Jeg skulle lære at "stå af bussen" i tide!!! Frækt og jeg blev talt til som om jeg var 3 år. Nej sikke en farce.. Jeg overvejer at klage, men det koster bare så mange ressourcer og får mit stress til at blusse op. Det skulle frem på TV2 når der er så mange, der oplever det samme.
Nisiku er ikke logget ind   Besvar med citat