Se enkelt indlæg
Gammel 27-09-2013, 07:40   #30
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
McKENZIE

Citat:
Oprindeligt indsendt af louisesparadis Se meddelelser
haha så er vi begge i samme liga der, fik det samme afvide! og mit møde med quick care var heller ikke super, ham fyssen dernede holdte på at et piskesmæld kan trænes væk, og en af øvelserne tog han fat i min nakke og vred hovedet rundt, så jeg da lige fik et hekseskud i mit piskesmæld i nakken! så takkede nej tak til quick care og deres "behandling" selvom de holdte stærkt på at et piskesmæld da kan trænes væk
Jeg kunne formode at du er blevet behandlet efter McKENZIEs principper.

Jeg har selv piskesmæld, og jeg gik i et år til "knæk og bræk" behandling, før det begyndte at virke på sigt.
Jeg sejlede bokstaveligt talt hjem fra behandlingerne, hele dette år... men det gav pote i den sidste ende.
I bund og grund handler det nemlig om at mobilisere nakken, der ellers kan låse fast, hvilket forværrer smerterne.
Jeg er nu oplært til selv at begandle min nakke efter McKENZIE principperne, og det gør virkelig ondt, men hjælper på sigt.

Jeg synes ikke det er helt fair at bebrejde et firma generelt, fordi man ikke lige har tiltro til en bestemt behandling efter første gang.
Heller ikke selvom det ser ud til at der sker forværring umiddelbart efter denne ene behandling.
Til gengæld kunne man have ønsket at behandleren havde forklaret sine motiver for at behandle som han gjorde.
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat