Se enkelt indlæg
Gammel 04-09-2013, 11:33   #27
Fib
Elsker at være her på K10
 
Fibs avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-11 2012
Indlæg: 87
Styrke: 12
Fib er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af mookmik Se meddelelser
Jeg har bedt ankestyrelsen om at få det lagt ind i min sag jeg har kørende hos dem, med en henvisning til lovteksten og lidt info omkring at jeg aldrig fik tilbuddet om at komme til dette møde hos pensionsteamet og derfor ej heller fik denne mulighed.

Jeg troede at denne mulighed var afskaffet her i 2013 med de nye regler og pga rehab.teamet, hvor jeg har den tanke fra aner jeg ikke, måske fra en drøm jeg har drømt arj jeg snork sov da vist lige der nå men bedre sent end aldrig, er det ikke såen man siger og tak for at jeg blev gjort opmærksom på dette
Det er til at blive totalt kulret over... ikke...- at man skal være helt oppe på spidserne for ikke at blive tromlet ned af kommunen.

Jeg har lige været til mit møde med pensionsnævnet. Da jeg af erfaring ved at jeg går i totalt panik og ikke kan snakke overhovedet, havde jeg skrevet et brev og fik dem til at læse det først. Derefter uddybede jeg ved deres spørgsmål. Det bliver afgjort i dag - men jeg hører jo nok ikke noget før om et par dage. desværre... Men jeg har nu en fornemmelse af det bliver et afslag IGEN..... Jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre. De begyndte at snakke om 2 timers flex... super hvis jeg mente at jeg kunne honorerer dette krav.. men jeg ved at jeg i fremtiden ville være nød til igen at få det nederlag ikke at kunne klare det... for pokkker, jeg kæmper en kamp hver dag for bare at have det nogenlunde.


De kærligste hilsner herfra og tusind tak for jeres hjælp og indput.. ved godt nok ikke hvad jeg skulle gøre ellers... så tusind tusind tak igen
__________________
livet er for de modige.....
Fib er ikke logget ind   Besvar med citat