Se enkelt indlæg
Gammel 31-08-2013, 11:16   #97
LM Fyn
LM Fyn
 
LM Fyns avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-03 2011
Indlæg: 264
Styrke: 14
LM Fyn er ny på vejen
Nu har jeg selv haft hund i 3 år og tro mig, der er kun en der er alfa han i huset og det kan hunden godt mærke.

Og selvom dine unger leger med hunden så kan den sagtens mærke dig på den anden side af en dør, husk på det er et levende væsen og ikke en robot

Der er da ikke noget bedre for en hund end at have selskab, så det med at vente til børn er lige ved at flytte, ja det hjælper dig jo ikke nu og her, som jeg forstod det?

Men det er helt i orden du vælger at gøre det på den måde, det er dig der skal have det godt med det og det skal jo også passe ind når du føler.

Men jeg mener ikke du slipper for træning, for hunden skal jo trænes til dig, mener faktisk der er 8 måneder hvor du også skal deltage.

For mit vedkommende så ville jeg helst selv træne ham, fordi han lære en 100% at kende på signaler kommandoer osv. men jeg syntes det er fint at melde ud hvis man ikke kan.

Lidt ekstra:

Jeg kan huske da jeg var hundeejer sidst, dengang kørte jeg taxa og der fortalte min kæreste mig at KATO som han hed blev helt vild når han kunne HØRE jeg trillede ind på parkeringspladsen og han gjorde altid også tegn hvis han hørte vores egen bil.

De kære hunde er så godt et redskab at de "opsnuser" det mindste og giver tegn i god tid.

Det var lige et skud fra hoften
LM Fyn er ikke logget ind   Besvar med citat