Se enkelt indlæg
Gammel 30-08-2013, 15:24   #29
L.S.
Lever på K10
 
L.S.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2010
Indlæg: 1.553
Styrke: 17
L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af perjacobsen Se meddelelser
Hej igen..

Der er nu sket følgende jeg har fået aftale med en speciallæge i psykiatri, som jeg selv har fundet.

1) Kommunen fastholder at det skal være Claus Fontaney, og de skriver at 2) hvis jeg ikke tager imod tilbudet så kan de stoppe min kontanthjælp.
Samtidig skriver de at undersøgelsen hos den speciallæge vi har fundet 3) skal stå for egen regning. undersøgelsen koster kr. 8.000,-

Jeg synes det er grove løjer. At vi selv skal betale det kan vi åbenbart blive nød til, men at de også vil stoppe kontanthjælpen.

Det synes jeg er uretfærdig, det er jo ikke fordi jeg ikke vil deltage i en speciallægeundersøgelse. Men jeg har bare selv fundet en læge med samme kvalifikationer.

Kære Per
Med henvisning til alle de korrekte love og paragraffer gode folk her på k10 allerede har postet til dig, bør du nu vide, at det er ulovligt -både punkt 1,2 og 3- samt at punkt 3 er direkte afpresning, og bør føre til en anmeldelse for embedsmisbrug!

Hent hjælp her: http://sr-bistand.dk/social_og_juridisk_raadgivning.asp

find din kommunes hjemmeside og find jeres evt. Borgerrådgiver, hvis job det NETOP er at hjælpe Borgeren klage over dårlig sagsbehandling!

Begynd IKKE at betale selv for undersøgelser!
Brug energien på at finde hjælp der nytter noget NU!
L.S. er ikke logget ind   Besvar med citat