Se enkelt indlæg
Gammel 29-08-2013, 22:29   #81
LM Fyn
LM Fyn
 
LM Fyns avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-03 2011
Indlæg: 264
Styrke: 14
LM Fyn er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Jeg synes faktisk mine tandlægeregninger giver mig flere bekymringer end mine dyrlægeregninger.
Mange dyrlægeudgifter kan man forsikre sig imod, det kan jeg ikke med tandlægeregningerne (Danmark vil ikke ha' mig).



Da jeg fik ny hund ville jeg også have hende sygeforsikret, så jeg studerede hundesygeforsikringer til jeg var helt violet i hovedet.

Jeg har i forvejen mine forsikringer hos if, så de havde jo været nærliggende, men deres hundesygeforsikring var ikke særlig god. Jeg husker ikke hvorfor, men det var en af dem jeg hurtigt droppede.

Jeg valgte Agria, som også kan betales pr. måned, men jeg tror jeg skifter selskab når jeg har haft den et år, for de er nogle ting jeg ikke var opmærksom på, som jeg har indtryk af, er bedre hos andre selskaber.

Men jeg tror faktisk de fleste kan betales månedsvis efterhånden.


Okay, jeg vidste ikke at det er begyndt at være udbredt at betale hver måned, jeg nævnte If udelukkende på grund af den detalje

For så har man da det på det rene.


Jeg så lige at hvis jeg brugte Royal canin, til min kommende "vovse" så skal den have omkring 110g om dagen og 13-15 kg koster vel 700? har ikke tjekket helt op på det, men der er jo til længe i en pose med så mange kilo, den skal bare lukkes godt og grundigt, eller kan det miste smagen
LM Fyn er ikke logget ind   Besvar med citat