Se enkelt indlæg
Gammel 21-08-2013, 16:16   #1
Kanaljen
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 30-01 2013
Indlæg: 9
Styrke: 0
Kanaljen er ny på vejen
Gml. ordning: Lønfradrag ved ferie, funktionær?

Håber der sidder et klogt hoved eller to, der kan hjælpe.

Ansat i december på gammel ordning og har ingen ferie optjent i virksomheden, hvorfor der selvfølgelig skal trækkes i min løn for de dage, hvor jeg har holdt ferie.

Sidder på kontor og virksomheden skal derfor følge funktionæroverenskomsten indgået mellem Dansk Industri og HK Privat.

Har fået lønseddel for 1. måned hvori jeg har holdt ferie, men hvad er den korrekte måde at regne fradraget af min funktionærløn ud på?

Ville være rart med eventuelt link til bestemmelserne.

På forhånd tak for hjælpen.
Kanaljen er ikke logget ind   Besvar med citat