Se enkelt indlæg
Gammel 05-08-2013, 11:50   #34
mookmik
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 13-04 2011
Indlæg: 260
Styrke: 0
mookmik er ny på vejen
Hej Zikzak.

Jeg studser lige over at Mette Heap siger at : Der er ingen §’er der definerer ”pause”

Det er som jeg læser dette et frit slag/skøn om kommunen vil trække noget fra eller ligge noget til for den sags skyld i de timer kommunen er kommet frem til.

Men om alt andet er, hvorfor sender du ikke en ansøgning af sted hvor du beder om at blive visiteret til fleks, på den måde får du en afgørelse du evt kan klage over hvis du mener der er behov for dette, på den måde klager du over 2 ting, både sdp stoppet og en eventuelt afslag på at blive godkendt til fleks.

Alt hvad du behøver er at sende en email til din sagsbehandler hvor i der står, jeg vil hermed gerne søge at at blive visiteret til fleksjob, gældende fra dags dato den ?/?-2013.

Ved at søge om at blive visiteret til fleks job, så skal rehabiliteringsteamet skrive i deres indstilling hvorfor de vurdere/mener at du kan eller ikke kan blive visiteret til fleks og den indstilling bliver sikkert godkendt af kommunen og det er den afgørelse når du så modtager den du klager over inden 4 uger og vedholder Randers kommunen deres afgørelse så ryger den til ankestyrelsen.
mookmik er ikke logget ind   Besvar med citat