Se enkelt indlæg
Gammel 29-07-2013, 12:06   #6
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af stampe Se meddelelser
Ja det er jo hele ideen i reformen. Når fleksjob bevilges helt ned til 1 rime om ugen, bliver der jo naturligt færre, der bevilges ft.
Dem som jeg indtil videre har hørt om, som er blevet revurderet ned til én time, er folk der ikke er helt afklarede endnu, hvor der mangler at blive afklare omkring behandling eller lignende.

I min sag er alt prøvet,
Fleksjob gennem 8 år.
27 slags medicin.
Kognitiv genoptræning (utrolig stort projekt, der kørte over mange måneder og efter helt nye metoder)
Psykoedukation.
Gruppeterapi.
Enkelmandsterapi.
Støtte fra hjemmevejleder.
Hjemmehjælp.
Opbygning af netværk.

Jeg er afklaret i forhold til arbejdsmarkedet gennem 7 uger, og har derfra en 9 sider lang rapport.
Jeg er blevet udsat for kognitive tests i lange baner.
Alle lægepapirer inden praktikken siger at jeg ikke kan arbejde, men at lægerne da synes at jobcenteret selv skal have syn for sagen, men at det ikke kan anbefaler at presse mig.
Lægepapirer efter arbejdsprøvning siger nærmest "kan i se hvad vi sagde, hun tåler ikke at arbejde"

Og jeg kunne blive ved, jeg prøver blot at sige at det ikke er umuligt, men der skal meget til.
Kommunen siger dette fra disse oplysninger ikke kan tilbyde mig job, så nu skal vi igennem det spor der kører mod pension, og hvor ALT som kunne forekomme i et ressourceforløb er afklaret, gange mange.

Det har været muligt for mig at have hjemmevejlederen med til ALLE møder på kommunen til at hjælpe med at fortælle hvordan jeg påvirkes af de tiltag der er blevet sat ind med.
Det har været i hvert tilfælde halvdelen af at alle begrænsninger er kommet med i betragtning... hun ser jo både når jeg kan alt og når jeg ikke ved hvordan man kommer videre med at vaske op, pludselig går i stå og ikke kan huske hvordan man kommer igang med arbejdet igen.
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat