Se enkelt indlæg
Gammel 17-07-2013, 02:22   #1
Pandora71
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 16-07 2013
Lokation: Helsingør
Indlæg: 2
Blog Indlæg: 1
Styrke: 0
Pandora71 er ny på vejen
Nogle der vil guide mig lidt ?

Jeg er ny herinde og jeg har forsøgt at skrive om hjælp, men da jeg er lidt af en it spasser, aner jeg faktisk ikke hvor det er landet henne og om det overhovdet er kommet på..
Nå men skidt, jeg prøver igen og håber på "mission complete" denne gang..

Jeg har fået tilkendt pension i juli sidste år - hurra eller .. Nok mest eller..
Nuvel - situationen taget i betragtning synes jeg jo jeg burde være berretiget til nogle tillæg af en eller anden slags - medicin - tandlæge, befordring, varme. licens eller andre "goodies" - ikke at jeg vil hamstre men ja jeg skal vel have hvad jeg er berretiget til..

Jeg kan dog på ingen måde finde rundt i reglerne (før 2003/efter 2003 osv ) det er jo ikke for almindelige mennesker - hvilket jeg i bund og grund tror jeg er..
jeg har forsøgt at ringe og være både høflig, humoristisk - endog charmerende for at få kommunens folk - som sjovt nok er blevet uendelige tavse efter jeg fik pension, hvor de før stort set ikke ville lade mig være 3 timer,- til at fortælle mig hvad jeg bør vide, men jeg tror de er bange for jeg smitter, jeg bliver straks spurgt - jamen er det ikke noget vi kan klare telefonisk ?? Det ender med jeg får stukket i skoen - der er INGEN tilskud på den nye ordning !!
Jeg tror sjovt nok ikke på dem - selvfølgelig er der det, men hvordan får jeg lusket den gyldne check ud af deres skrivebordsskuffe ???
Kender du reglerne - gider du bruge lidt tid på at forklare mig evt over tlf eller en kop tår kaffe ??
Pandora71 er ikke logget ind   Besvar med citat