Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 17-07-2013, 01:41   #1034
SmallAngel
Hvor skulle jeg ellers være
 
SmallAngels avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2011
Lokation: Struer
Alder: 36
Indlæg: 126
Styrke: 14
SmallAngel er ny på vejen
Det kan du have ret i Mand, men det synes jeg nu ikke giver mig hovedpine.. Saa laenge han selv goer det rigtige saa er min lomme glad for at spare lidt penge paa KH, og nu endnu mere naar jeg begynder at dampe igen..

Taak Helene.. Ja saadan en UV topcoat fra T.R.E.N.D til 35kr holder godt halvandet aar, og det er jo naermest som plastic og man kan lave ALT med det, og jeg fik over 500 Fimo Canes for knapt en halvtredser fra hong kong paa det engelske ebay med gratis porto..

Jeg maa sige at den her nye eGo CE4 er rigtig god og mild at dampe paa, men jeg oplever altsaa selv med 16 mg ned fra 24 mg nikotin at jeg faar lidt ulmen i maven/hals.. Det kan vaere fordi vi har grillet hos min mutter idag og maaske har faaet LIDT for meget boef og poelser, saa jeg giver det et par dage.. :P

Min mand elsker den i Australien og alle hans arbejdskollegaer er meget imponeret (asfaltarbejdere) efter at have proevet den, saa jeg skal nok have en ordentlig stak med derned til jul.. han er ioevrigt lige rundet en uge uden analoge cigaretter.. Er saa stolt af ham.. <3
__________________
Bare fordi enhver er sig selv nærmest, behøver man ikke skide på dem som står lidt længere væk...
SmallAngel er ikke logget ind   Besvar med citat