Se enkelt indlæg
Gammel 08-07-2013, 18:53   #75
FibroMcs
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2013
Lokation: Hjemmefra
Indlæg: 723
Styrke: 12
FibroMcs er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Nøgne tær Se meddelelser
Dem jeg taler om er en form for visir, der er ned foran ansigtet, men åbent i siderne, så der er ikke noget der sidder ind på huden.
Overtrykket gør at udefrakommende luft skubbes væk og du kommer kun i kontakt med den luft du selv har "tanket" et betryggende sted.

Jeg kan desværre ikke finde de modeller jeg har set nogen med her i Danmark, men de må jo vide det i handicapcenteret i din kommune.

For at give dig en ide om hvad jeg taler om, kan du se disse, der godtnok er til arbejdsbrug, men jeg ved der også findes medicinske udgaver.
http://www.jnf.dk/product/scott-aand...riskluft-.aspx

og her:
http://solutions.3mdanmark.dk/wps/po...ator/Versaflo/


Jeg ville da klart ringe og undersøge produkterne så du atter kan komme udenfor en dør.
Uanset jobcenteret er det jo ikke lykken for dig ikke at kunne komme nogle stedder.

Det er desværre stadig plast og gummi....

Det afgiver i sig selv store mængder kemi....

[QUOTE=Vovse;277439][QUOTE=Vovse;277406]Må jeg have lov at spørge hvor din hovedpine sidder?
Citat:

Du har nok overset mit spørgsmål, så jeg prøver igen.

Du skriver, at du har kronisk hovedpine, hvor sidder den hovedpine, sidder den f.eks. over panden eller i nakken/baghovedet?
Du kan selv vælge...
Min Migræne sidder foran bagved øjnene der får jeg hovedpine før jeg få¨r migrænen...

Mit piskesmæld sidder omme i nakken og opad..

Mine andre hovedpine er oppe og i midten, har prøvet...?? jeg ved ikke hvor mange piller både noigle der skal tages inden den bliver slem og efter hovedpinen er slem og der har aldrig været noget der virkede...

Fik beskeden jeg skulle vente nogle år også prøve igen da de udvikler nye ting, det er ca 1 år siden jeg sidst prøvede...

Men fik det så ad ht og smerter i kroppen pga mit mcs som er overfølsomt overfor en stor del af de ting der er i piller.....

Har sikkert glemt noget, men så husker jeg det når jeg får den type hovedpine... jeg får også spændings hovedpiner men så længe jeg ikke har penge til at gå til fys hver 2 dag så vil de ikke forsvinde...
__________________
Just Because You are Paranoid it Does Not mean They are Not out To get You
FibroMcs er ikke logget ind   Besvar med citat