Se enkelt indlæg
Gammel 30-04-2008, 12:10   #179
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
SENDT MAIL TIL LÆGEFORENINGENS FORMAND JENS WINTHER JENSEN

Lægeforeningen
v/Formand Jens Winther Jensen

Kære Jens Winther Jensen

Jeg er blot en af mange tusinde danske borgere der har mistet troen på, at have ret til, eller ikke "må få ret", til de mest grundliggende sociale rettigheder i det dansker samfund.

Det skyldes, at Socialminister Karen Jespersen og Lægeforeningens formand Torben Petersen underskrev Fælleserklæringen 1998.

Det er en tilpasset og dermed retsstridig sammensætning af flere love, der i strid med autoriserede læger og dermed lægeloven fritager læger for "ansvar", når de sideløbende med deres normale lægelige virke, bijobber og aflønnes af en kommune.

Jeg skal henvise til 3 vedhæftede breve til Per Fraulund Sørensen hvor jeg bl.a. henviser til, at Lægeforeningen har et forklaringsproblem i henhold til lægeloven og ikke mindst til en reel lægeetik.

Jeg skal derfor udbede mig Lægeforeningens Formand fremlægge en forklaring på, hvorfor læger der behandler sager med - sygemeldte, arbejdsskadede og handicappede i kommunerne - ikke må fungere som læger?

PS: Bekræft venligst modtagelsen af denne mail, og besvar venligst denne henvendelse hurtigst muligt.

Kopi af mail vedlægges breve til Menneskerettighedskommissionen

Lægges på www.Benny-G.dk o.a.

Venlig hilsen

Benny Gerhard
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat