Se enkelt indlæg
Gammel 30-04-2008, 09:04   #4
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jeg faldt over et eller andet forleden dag omkring det at være partisk i en sag og tænkte på din sagsbehandler men kan ikke lige huske hvad det var for noget jeg læste i (mener det var retsinformation) men er ikke hundrede....

Jeg skal tjekke det i aften når jeg er kommet på nettet igen...

Men lige nu vil jeg drage til et møde jeg lige er blevet indkaldt til
som jeg ikke ved hvad drejer sig om (det stod der ikke )
som jeg ikke ved hvem er med (det er hverken min konsulent eller min sagsbehandler)

men som gjorde klart at min forsørgelse kom i fare hvis ikke jeg mødte op..

Så et eller andet er gået galt , er i gang med sygeopfølgning , og har skrevet til min sagsbehandler hvem og hvad det var ..

Men hun er selvføglelig ikke på sit kontor før fredag, jeg har skrevet til kommunen og foreslået et kommunikationskursus og jeg er i det hele taget pisse negativ...

alle møder mellem mig og min sagsbehandler er aftalt til at blive holdt herhjemme og havde jeg ikke min eks bil pga alle mine undersøgelser så havde der ikke været anden udvej end at give et par 100 kr hver vej til en taxa ...

men jeg skal prøve at se om jeg kan finde det der igen Lena .. for det lyder vanvittigt at en sagsbehandler der så tydeligt viser sin modvilje mod dig og som ikke holder sig tilbage fra både at lyve og omformulere oplysninger skal være med til at bestemme noget som helst omkring din fremtid ...
  Besvar med citat