Se enkelt indlæg
Gammel 27-06-2013, 21:02   #85
Bodrum
Lever på K10
 
Bodrums avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2012
Lokation: Aarhus
Indlæg: 1.457
Styrke: 13
Bodrum er ny på vejen
Okay saa kan der gaa op til 6 maaneder naar ankestyrelsen afgoerer din sag, har jeg laest mig til.. Men er ikke sikker?

Vedr fuld uarbejdsdygtighed: nej min sb i kth har skrevet at min arbejdsevne er varigt nedsat, og reva arbejdsproevning er paa 12 timer start og slut 15 timer. Min lae265 erklaering siger relevant med nedsat tid, skaanebehov og at jeg kan se mig selv i fleks. Ordret " navn kan se sig selv i et fleksjob"

1: ja det er korrekt vaer opmaerksom paa det i din sag. Det er primaert det de vurderer paa. Betingelsen for at overhovedet at ku faa sdp er jo at man er uarbejdsdygtig.

2: er ogsaa rigtig forstaaet, i min situation skal sdp forlaenge mig, og ikke kth.
De modsiger hinanden de to myndigheder..

3: ikke noedvendigvis, naar der staar i mine papirer at min arbejdsevne er nedsat, saa kan jeg jo ikke komme tilbage paa ordinaer beskaeftigelse. Og slet ikke med 12 timer om ugrn jo. En forrevalidering er ikke noedvendigvis med henblik paa revalidering, det kan ogsaa bruges til at finde ud af hvad der skal ske. I en revalidering binder man sig til at vaere selvforsoegende efter forloebet, det goer man ikke i en forrevalidering.

Reva er et godt sted til st blive afproevet paa. Mange muligheder og arbejdsfunyktioner, ikke ligesom en virksomhedspraktik som er meget snaever.

I min jobplan staar der til sidst: at formaalet med jobplanen er st finde ud af time antal og skaanebehov, for at jeg kan blive paa arbejdsmarkedet.

Og naar jeg har varigt nedsat arbejdsevne saa skal de se bort fra alm beskaeftigelse.

Sidst redigeret af Bodrum; 27-06-2013 kl. 21:05.
Bodrum er ikke logget ind   Besvar med citat