Se enkelt indlæg
Gammel 20-06-2013, 22:09   #5
Sommerfugl77
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 29-08 2012
Indlæg: 17
Styrke: 12
Sommerfugl77 er ny på vejen
Citat:
Når du er blevet henvist til psykiatrien, må det være fordi der er behandlingsmuligheder, og så giver en afprøvning nu ingen mening..
Pip: det er her det groteske er.
Jeg er færdigbehandlet ved distriktpsykiatrien i januar i år efter 4 1/2 år. ALLE behandlingsmuligheder er udtømte på ALLE områder. Jeg kan ikke blive henvist igen. Men fordi jeg nu har udviklet endnu tydeligere depressive tendenser med selvmordstanker, så VIL min læge have mig henvist igen.
SÅ ALLE behandlingsmuligheder er udtømte - det ved kommunen, alligevel lukker de min sygedagpenge sag og nu her 6 måneder senere vil de så arbejdsprøve mig igen. Og i den tid der er gået er jeg blevet mere syg. Derfor mener jeg jo at de bør indhente nye oplysninger fra lægen også fordi jeg har gjort dem opmærksom på at jeg ikke kan gennemføre en arbejdsprøvning hverken nu eller senere - dette er min egen læge enig i.


vovse: jeg har fortalt dem hvordan det ser ud, og det er også skrevet ind i min sag, men de vælger bare at sige at så får jeg tre måneders ro og så er jeg sikkert klar igen til dn arbejdsprøvning

findes der ikkelov omkring dette? at hvis der er forvørring i en tilstand, så skal kommunen tage det med i betragtningen? de må vel ikke sætte noget i værk, der forværrer mig/min sygdom??
Sommerfugl77 er ikke logget ind   Besvar med citat