Se enkelt indlæg
Gammel 11-06-2013, 09:31   #940
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Thumbs down

NU RABLER DET HELT FOR GLADSAXE KOMMUNE!!!!!!!!!!!!

Kære Sagsbehandler
Dette er jo helt ude i hampen vedrørende min aktuelle situation at jeg nu læser dette hvor jeg troede, at der skulle laves en almindelig "visitation" vedrørende mit handicap, og mit nuværende hjælpebehov!

__________________________________
Citat: Vedrørende din (sagsbehandlers) henvendelse til Socialstyrelsen
Afsender Socialstyrelsen 12.10.2012

Vedrørende din (sagsbehandlers) henvendelse om følgende:

Gladsaxe Kommune har en borger hvor der skal ske opfølgning.
Sagen er en sag hvor borgeren har klaget gentagne gange og sagen har været prøvet i byretten, ønsker Gladsaxe Kommune, at finde en uvildig fagperson til at foretage selve udredningen af borgeren.

Gladsaxe Kommune vil derefter foretage en samlet faglig vurdering og indstille til vores Forebygge, Sundhed og Rehabiliteringsudvalg til afgørelse.

Har VISO mulighed for at kunne anvise en fagperson der vil kunne foretage udredningen af borgeren? citat slut:
_____________________________

Jeg kan nu se af ovennævnte ”citat” se, at det er min person der skal udredes, fordi jeg har klaget over kommunens behandling af mig, og har haft sagen behandlet mod lægekonsulenten ved byretten.!!!

Er jeg mon blevet hjerneskadet af at Gladsaxe Kommune fratog mig hjælp i 3 år?
__________________________________________________ _________
Hjerneskadecentret BOMI: http://www.roskildebomi.dk/Side.asp?Id=100

BOMI
www.roskildebomi.dk

BOMI - Roskilde Amts Revacenter - helhedsorienteret afklaring af arbejdsressourcer hos sygemeldte voksne, samt tilbud om beskyttet beskræftigelse. Roskilde Amts Hjerneskadecenter - genoptræning samt arbejdstræning af voksne senhjerneskadede.
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat