Se enkelt indlæg
Gammel 10-06-2013, 13:41   #92
klanst
Hjemmevant på K10
 
klansts avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-05 2013
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 225
Styrke: 12
klanst er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Enteneller Se meddelelser
Kære klanst,

Du må gøre alt hvad du kan for at kommunen ikke kaster dig ud i noget og "voldtager" dig som du føler det vil være for dig.

Vi har alle vores grænser og jeg ved at det er rigtigt svært at være i afklaring og ikke af og til nå og endda overskride disse grænser. Jeg var selv også meget sen til selv at "tage fat" i systemet og min egen sag. Herinde på K10 fik jeg øjnene op for at jeg var nødt til at tage hånd i hanke med min sag. Den kunne have blive afgjort meget tidligere hvis alt have gået som det skulle, men sådan er det jo for mange.

Jeg husker ikke om du havde været til rehabiliterings samtale endnu? Det er jo her at du skal have din læge, psykiater og deslige med. Har du et godt forhold til nogle af dine læge personer? Kender de til dig? Det er jo for alt i verden vigtigt at du ikke sættes igang med noget der tilnærmelsesvis berører din grænse verden. Det er vigtigt at du får sagt fra i forhold til hvad du kan klare, forhåbentlig er der meget der fremgår af dine papir i forhold dertil?
Kære Enteneller

Tak for din inspiration, du har fået sagt præcis det, der fik min hjerne og tanker til at blive struktureret

Jeg har idag skrevet til min sagsbehandler om, hvad der har forhindret dem i at få min situation afklaret og hvad der har forhindret dem i, at få dybdegående udredning af min tilstand. Komnmer netop fra min psykolog og han brænder for, at jeg snart kan få førtifspension, så han skal nok bøje det i neon og skære det ud i pap. Det var så det kortsigtede. Det langsigtede er, at jeg vil forsøge, at få min sag for domstolene af flere grunde.

Så efter dine gode råd og anbefalinger og en snak med psyko, faldt det på plads

TAK
klanst er ikke logget ind   Besvar med citat