Se enkelt indlæg
Gammel 23-04-2008, 13:23   #19
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Citat:
Oprindeligt indsendt af THJ Se meddelelser
Ja man afskaffer socialreformen fra 1933 og genindfører princippet om at de fattige skal leve på herremandens nåde.

Jeg synes simpelthen det er så kvalmene i sit menneskesyn.

Alle partier slås om at være mest velfærdspartier og samtidigt lader man de fattige der falder gennem det sociale sikkerhedsnets efterhånden alt for store hulle, gå tiggergang hos bankdirektøren og vælger søreme ovenikøbet at bruge det til tirsdags underholdning på TV2 fordi det er meget billigere at producere end hvis man skulle købe konceptet til en ny quiz.

Jeg synes det er langt ude.

Hvad så når vi skal til at gøre noget for de psykisk syge ? skal vi så også tage en flok fra den lukkede og bruge dem i TV2 med Hans Pilgaard og hele svineriet. Kunne da sagtens forestille mig at man kunne få en masse mennesker til at tude hvis man for alvor gik tæt på de rigtige sørgelige skæbner og så kunne Line Baun sidde og tude ved siden af og så skulle hun og Hans slåes om at blive årets TV vært. Er det fremtidens sociale arbejde. Vorherre bevares.............
Hahahaah ja Årets tv vært ...
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat