Se enkelt indlæg
Gammel 19-05-2013, 14:18   #3
frup
Mit andet hjem K10
 
frups avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2011
Indlæg: 632
Styrke: 13
frup er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af HenrikP Se meddelelser
Hej


Det næste er spørgsmålet, om man skal gemme lidt af pengene, så de ikke figurerer i banken. Jeg er lidt splittet på det punkt, for på den ene side er det jo fair nok man betaler for sin tandlæge når man har en opsparing, men samtidig synes jeg det er underligt at man får mere ud af det, hvis man bare bruger mine penge og ikke sparer op.
Drak eller røg jeg pengene op, så ville jeg stadig få alt betalt, men er jeg fornuftig og sparer op, så bliver jeg "straffet".

Mvh
Grundlæggende så mener jeg, at dem der kan selvfølgelig selv skal betale. Har man muligheden for at spare op, er det jo fantastisk, og så mener jeg ikke, at man som udgangspunkt skal have hjælp til fx tandlæge eller andet - den hjælp er jo netop beregnet på folk, der ikke har pengene selv og, af grunde ingen kan vide noget, heller ikke har mulighed for at spare op.

Personligt ville jeg aldrig forsøge at skjule en formue, ligesom jeg heller ikke ville bede om hjælp til noget, jeg reelt selv havde råd til.

Og derudover tror jeg også det ville være ulovligt at skjule/gemme sine penge. SKAT skal jo også have kendskab til formue.
frup er ikke logget ind   Besvar med citat