Se enkelt indlæg
Gammel 17-05-2013, 21:55   #10
TimeGuest
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2008
Lokation: Costa del Wassersleben
Indlæg: 2.030
Styrke: 19
TimeGuest er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Experimental Se meddelelser
Ja, nok er nok, det er jo sådan de borgerliges nye slogan. Hvis man siger det hurtigt nok, så bliver det til gnokkenok og man ved det bare er 68'er høns der lige skal losse flere regninger af på den næste generation, det er jo ikke deres børn - den slags glemte de jo i stor stil selv at få. Men de er jo flertallet, forståes. Så de kan jo stemme sig til det de har lyst. Også årsagen til at ungdommen har opgivet at være politiske. Det hjælper jo ikke så meget, når man bare får tørre tæsk af flertallet, vel.
Som jeg tidligre i en anden sammenhæng har påpeget: det er ren proletar-politik ... og flertallet er ... vurderet ud fra den til de fleste tider politiske konstellation og de resultater der frembringes ... ikke andet end rendyrkede proletarer ... og det er både til højre og til venstre i salen ...

DET er et grundlæggende problem ... som jeg ikke kan se vi kan rykke meget ved, hvis udgangspunktet er - på trods af alle fremmende faktorer - at intelligensen, set som et gennemsnit af befolkningen, er faldende ...

Men jeg tænker ikke at en faldende intelligens har hele forklaringen.

Der må også være en anden faktor, der spiller ind ... og man skal måske grave dybt i menneskets natur for at finde den.


Citat:
Men måske nødvendigt med den førte politik, overforbrug af naturens ressourcer, miljøkatastrofer, agenda 21 osv for nu at spekulere imod mit eget standpunkt hvor jeg langer ud efter politikere der måske ikke har fortjent det. Utak er verdens løn må jeg vel sige hvis det er tilfældet. Isåfald gør de jo det rette med nedskæringspolitikken. Desværre ikke noget der vil virke, fordi nogen andre lande bare ser sit snit istedet. Som krybskytteriet.
Det er vel ret patetisk, ikke at gøre det rigtige under henvisning til, at det gør alle andre heller ikke ... jeg tænker ikke at man finder fred med sig selv og verden ved bare at køre ud af den tangent.


Citat:
Men du har skam ret i, at der er meget ragelse i det konspiratoriske. Men det er også det bedste sted at skjule noget der ellers er sluppet ud. Når man sådan gør grin med det, så er det man skal være opmærksom.
Det er jo en kendt vinkel i kunsten at misinformere at blande "sandhed" og "løgn" i et passende forhold, så modtageren ikke aner hvad der er op og ned.

Min påstand er her: med såkaldt "sund fornuft" kommer man langt i den kontekst.

Hvis vi nu - hypotetisk, naturligvis - har viden om at "verden" (det må så være en omverdensfilosofisk opgave at definer: verden) vil bestå frem til år 3797 med det løse, så er det jo en kende smålatterlig, at blive præsenteret for dommedagsprofeters vilde brægen op om alle steder, at verden gå (/gik) under, da Mayernes kalender den 21. december 2012 kl. 11:11 UTC skulle rebootes (hvorfor DR holdt aftenseance over den begivenhed. DR's timing har jeg stadig ikke en forklaring på).

Da Orton-folkene julenat 1967 sad og hyggede sig i en bunker gravet ned et sted i Borup krat & omegn ... var det også svært at lade være med at ryste på hovedet (lidt bagrund her: http://skeptica.dk/artikler/?p=1022 ).

Astrologer har også glemt at stille de rigtige spørgsmål - derfor tror de at det er himmellegemers placering, der har betydning for diverse begivenheder i fortid, nutid og fremtid ... hvor de måske bare har fået forståelsen helt omvendt galt i halsen.

Og sådan kunne vi blive ved ...


Citat:
Den med Oligarkiet er jo dokumenteret. En rapport fra Goldmann Sachs der sådan blev lækket i bedste Wikistil og ellers gemt godt af vejen i fuldt dagslys.
Det skal man på sin vis ikke underkende ... omvendt er der det der med hestens mund og visse interessenters lyst til at blande pærer & bananer.


Citat:
Jeg har stadig ikke forstået 9/11, det virker på mig som en Krystalnat. Det er bare lidt for mærkeligt at en bygning der ikke bliver ramt, styrter sammen. Den slags er jo også set før, deraf min henvisning til historien.
Visse fagfolk har med afsæt i bla. billeddokumentation udtalt, at der er indikation for at både tårnene og den 3. bygning blev "taget ned" med kontrollerede sprængninger ... ser man på billeddokumentationen, så er der ingen grund til at antage, at det ikke skulle kunne være en mulighed.

Forsikringssvindel kunne være en evt. forklaring ... eller man kunne brygge en konspirationsteori sammen med afsæt i noget petro-økonomisk haløj eller endnu længere ude en historie om: ORDO AB CHAO med tilhørende mørkemænd.


Citat:
Men ja, mennesket er .. øh.. underligt, som livsform. Og jeg kan ikke lide de gode kristne eller deres helvedestunger, de brændte et af mine templer ned, et lokalt bordel.
Hvis bordellet er dit tempel ... så fred være med det ... men det har næppe noget med religiøsitet at gøre ... folk blander igen ting og sager sammen på en meget ... æh ... menneskelig måde.


Citat:
Så den slags kryb bedes holde sig væk. Den lille sekt kaldet Folkekirken har nu stadig ikke fattet at videnskaben er den nye religion der rent faktisk leverer miraklerne, og se.. protesen fik ham til at gå!
Look behind the scen ... ;-)


Citat:
Jeg går stadig og venter på at man finder noget imod psykoser der ikke indebærer et politisk belejligt hvidt snit.
Pharmaka er business, så hvis du hiver stakaterne frem, så er det da tænkeligt, at du kan få et eller andet jubelprodukt ... der kan hive dig ned fra træet igen ;-)


Citat:
Selvom der jo nok er nogen der ville mene at det ville være en fremragende ide efter alle de fornærmelser.
Enhver må jo mene sit under ansvar :-)
__________________
.
Jocelyn Pook – Hell, Fire And Damnation + Masked Ball: http://www.youtube.com/watch?v=9QEG2Mk184A

BTW: Er du kvik, så er løsningen her: https://www.youtube.com/watch?v=z9pD_UK6vGU
TimeGuest er ikke logget ind   Besvar med citat